Thursday 24 March 2011

luahan perasaan geramku...

...


sudah 2 hari aku tak dapat tengok email aku, anything tentang keje2 aku semua kat situ.....FB aku pun tak dapat nak buka..yang pastinya password email aku dan fb aku ada somebody yang tukar.....sedih...situlah apa shj memudahkan urusan keje aku....somebody ni yang tukar soalan yahoo mail aku...pelik aku.....pastu aku sempat dpt tgk email aku dan fb pada rabu pagi semalam....so aku skrg loss contact ngan kawan2 aku merata tempat.....siapalah yang tidak bertanggungjawab wat aku begini......aku tak pernah kaco hak org tapi org lain kaco hak aku.....sedihnya mmg tak terkata.....yup aku pasti ada somebody compromised email dan FB aku....tanyalah sapa sapapun akan marah dan geram bila berlaku begini...so klu fb yg aku tak leh buka tu ada org gunakan atau komen ...itu bukan aku..tapi somebody....elakkan menjawab komen yek kerana itu bukan saya yang bals....


blog ni tmpat saya sampaikan klu fb tu tak dpt saya nak access...

sekian terima kasih..

attention!!!

No comments: