Thursday 7 April 2011

bercuti sepanjang thn lepas...........

ni lah gambar gambar semasa aku bercuti2 dimalaysia tak banyak pun tapi okaylah....ngah boring ni...

gambar atas ni kat dalam flight... sebelum saya dan suami saya flight berlepas ke teregganu .penatlah juga...tapi okaylah....



gambar bersantai ni ms pergi Pulau kapas Marang Terengganu...airnya biru je, bersih bebas tercemar....saya suka sangat...nilah tmpt plg best yang pernah saya pergi...jom kita pergi lagi nak ????




gambar atas ni semasa saya pergi melihat adik suami saya kOnvo kat Degree UMS ...ce....padahal adik dia yang konvo.....suami aku lak...saje je bergambar..padahal dia pun dah konvo kat UM kat KL dulu...ha2.... aku pun dah konvo cuma saje2 nak bergambar.hu3



gambar kat atas ni semasa adik suami aku nak naik konvokesyen.....antara dewan konvokesyen plg besar di antara Universiti2 Malaysia ni....UMS paling Besar n ada Okestra lagi......best gitu....aku tgk dari A sampai Z acara Konvokesyen tersebut dari Degree ke PHD. Master pun ramai juga ....dlm gambar atas ni saya, adik dia , emak ayah suami saya..he2...



Gambar atas ni semasa bergambar di Kundasang Memorial War Kota Kinabalu Sabah seronok rasanya...


gambar atas ni semasa saya di World Higest via Ferrata Sky Walking On Mount Kinabalu....best tempat ni...sejuk je....nampak kabus terang2 dkt dengan awan2 ....



gambar ni ms aku otw ke KLIA masa ni saya naik KLIA TRANSIT ..senang sikit dkt ngan bangi .bosan ..suami jauh ....sorang2 lah....


gambar atas ni kat A farmosa Melaka...sebelum ni dah 3 kali gi pergi ..ni dah masuk 5 kali hak2..tapi best tempatnya....enjoy rasanya...


cantikkan tempat ni kan ???






gambar ni pulak masa bercuti cuti..masa ni husband i cuti lagi....saya dan husbnd gi Genting Highland ...kita org cari penginapan kat AWANA ...good.....selesa.....






gambat kat atas ni kat Grang Old Lady Miri dan Muzium Petroleum Miri.




gambar atas ni saya kat Lambir Forest tempat pelancong2 suka mendaki hutan....jauh2..tapi best...hutan bukan jenis tanah rata...tinggi menjunam ...nak naik kena kuatkan smgat.....


ini yang saya dapat kongsikan kepada anda semua tentang perjalanan cuti2 saya....

selamat terhibur..
fiza.......................

No comments: