Sunday 15 January 2012

kedatangan org baru ..kini bertiga...hehehe..Alhamdulillah ...tak delah sunyi sgt bila husbd x de kat rumah..t


tanggal 3 januari 2012 adalah hari bersalin tidak disangka2 awal.....pukul 11 pagi register ngan hospital..tahu2 je...laluan dah buka 2cm..time tu sgt risau kerana first time bersalin.....suami tdak dibenarkan masuk ke ward...di labour room juga suami tidak boleh masuk......aku sorang2 menaghadapi saat bersalin..tuhan je tahu...

jam 2ptg doc check ...dah buka 5cm......risau....tapi alhamdulillah rasa skjp ...biasanya anak pertama 10jam....1 cm =1jam.... jam 3.30 aku dimasukkan ke labour room...suami ku bagi smgt jgn risau...dan amalkan doa ye yunk...tapi aku bersyukur kerana dipermudahkan bersalin...dan suami ku menunggu ku tidak lama...kul 5.00 ptg bersedia utk bersalin.....masatu lah aku dlm mengahdapi untk selamatkan bayi n aku .....kul 6.20 aku sudah siap bersalin siap ngan potong air ketumban n jahit....jam 6.30 aku dikeluarkan dari labour room...bawa bersama anak untk diberi susu....syukur.........selepas shj aku smapai di ward maternity suami ku terus kelek Nur Qamarina.......untuk diperdegrkan ngan ayat alquraan.Alhamdulillah.......



terima kasih Allah....
sungguh besar kuasaMU.....tiada siapa boleh tanding selain Allah.


Syukran.....

No comments: