Tuesday 17 May 2011

LEPAS GERAM.....

......

hati aku still masih marah ngan manusia2 macam ni......lega bila dah luahkn kat blog aku ni.....

hati sapa tak sakit...walaupun dia tu sedara lah sekalipun lama lama kita tahu siapa dia

sebenarnya....pasal aku nak belajar ke apa ke ikut suka hati aku....ada ke aku mintak duit dari

KO????????ada ?ko tu support aku pun tak de...tapi asyik mengutuk , wat andaian tak btl pastu

sampaikan benda tak btl kat org!!!!!cara ko tanya pun dah buat orang lain marah...inikan aku!!!.

aku belajar NURSE dulu Ayah aku n suami aku tolong masatu ..ko ada tolong?????ko ingat Keje

NURSE

ni hina sgt????klu tak ...ramai tak gi hospital ...aku tahulah ko jeles ngan aku kan????aku

tahulah ko macam mana.....tapi jgn jadi BUSUK HATI pulak!!!!.lagi satu menuntut ilmu sampai ke

liang lahad...tak salah nak belajar.....ko apa masalah nak wat andaian aku belajar nurse dulu

laki aku marah?????sedangkan laki akulah byk support aku......muka ko tu depan baik!!!belakang

macam telur tembelang...pada pandangan aku..aku dah tak berapa hormat dan percaya orang macam

ni!!!! tak leh wat contoh!.lagi satu jadi adik beradik beri nasihat baik bukan jadi BATU API!!

pulak ......ko saje nak huru harakan family aku kan????klu aku buat kat ko macam tu ko baru

tahu perasaan aku.....baik buruk tu suami kita .....jgn kita ni as sedara jadi batu API!!!


klu ko ada depan aku...aku sound je ko.......

tahu tak betapa aku meluat kat ko!!!!!!


kehidupan aku skrg ada suami so pasni jangan kacau hidup aku pulak!!!!apa shj berita tapis dulu

yang mana betul atau salah......akal dah dibagi tapi akal tu letak kat LUTUT!!!!!!!!

No comments: