Sunday 8 May 2011

luahan perasaan kecilku.he2

adalah insan bernama manusia.....semua manusia mahu berbaik...tapi kalau kita baik sekalipun tak

tahu menghargai hbgn kwan...mana kita nak percaya kat dia lagi......

bukan apa..aku teringat ms aku study dulu ms tu sibuk ngan exam menakutkan lah.....takkan aku

nak ckp kat semua kat sini....aku ni jaga hati org lain,,,org lain je tak reti nak jaga hati

aku...aku duk ramai2 ms study tu...pulak aku mstu ngan stress belajar, sibuk ini , itu.,,aku

tetapke kelas utk discussion masatu...pulak antara kwn 2 aku..tu dia yang kurang gi

kelas...sedangkan student lain dtg......lulus ke tidak lain kira tapi kita kena usaha juga...dah

puas kawan2 aku bebel suruh dtg kelas....aku malas nak cakap....pulak....aku nak study soalan2

ni..aku tkt mstu exam nak dkt..peliklah....note2 , soalan2 lecturer bagia ku simpan atas almari

aku...tiba2 je kan dalam bilik org lain pelikkan????jujurlah sikit nak ambik buku aku.....nak

pinjam tak salah...tapi berat sangatke MULUT TU nak tanya minta kebenaran dulu??????????

perkaran senang tapi susah nak buat????aku gabra gila sbb cari note2 n soalan...mana tak

risau....dah lah susah pyh gi kelas untuk exam...suka suka je KO ambik tanpa

kebenaran.....pulak bila aku jumpa buku aku...dia sng je ckp ingat buku .........bengganglah

sedangkan cover kulit depan aku tu dah tertera nama aku...so jgn lah nak berdalih!!!! nak minta

maaf sbb ambik buku tanpa kebenaran pun tak de,,..wat muka selambe je!!! ingat apa?aku tak de

perasaan????...klu ko baca blog aku ni...kira fikir2 sendiri...klu ko jadi aku ko akan fhm

juga.....ko akan tahu menghargai kwan dan ms sama2 kita nak exam ....tahu betapa susahnya nak

dptkan ilmu..aku bukan kedekut...tapi ringan kan mulut tu lain kali mintak izin mgambil ilmu

org lain...susah tau klu exam kita tak diredhai...silap2 gagal....INGAT
TU>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



fiza///..

No comments: